2010. május 10., hétfő

Alpro yofu - változás!

Valószínűleg nem csak engem érintett érzékenyen a változás, ezért azt gondoltam, szólok Nektek is, hogy a natúr Yofu íze és összetétele nemrégiben megváltozott egy kicsit. Hétvégén egy nagyobb mennyiséget vásároltam belőle - bár ne tettem volna! - és most folyamatosan keresem az édesség recepteket, hogy el tudjam őket hó végéig használni. Mert igen, a sok hozzáadott cukornak köszönhetően olyan édes lett a Yofu, hogy sós ételbe nem hiszem, hogy fel lehet használni! Mikor kibontottam a dobozt orron vágott az extrém édes illat, kb. olyan, mint a Danone Édes - fehér ( vagy hogy hívják ) bukéja és az íze is határozottan édes ... pedig én tzatzikit szerettem volna csinálni belőle ...

No, szóval, vigyázzatok, az új, "smoother texture" felirattal ellátott Alpro Yofu már biztosan nem lesz jó natúr joghurt vagy tejföl helyettesítésére!

8 megjegyzés:

  1. Hét igen, én is pórul jártam ezzel :( Miért kellett megváltoztatni? :(

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, meg miért nem jelzik???

    VálaszTörlés
  3. No szép!
    Köszi Kata, hogy szóltál. Ettől nálam kiesett a kosárból.

    VálaszTörlés
  4. Ugyan, Bridge, örülök, hogy segíthettem! Már megérte megírni ezt a posztot! :o)

    VálaszTörlés
  5. Bizony megerte! Koszi a figyelmeztetest, ide (Svedorszag) is most jott be, de azt hittem csak a csomagolas valtozott. Nekem meg van a regibol szerencsere! ;) Viszont reklamalni erdemes: az Alpro sved oldalan azt irjak, hogy juli kozepen behozzak a legujabb verziot vanilia nelkul es cukor helyett tapiokasziruppal - az meg a regiben is volt. Hatha... Udv, Judit

    VálaszTörlés
  6. Köszi az újabb infót, Judit :o)

    VálaszTörlés
  7. Én is köszi! Nekem pont volt itthon belőle, mikor olvastam a bejegyzésed. És történetesen uborkasalátába szántam, szóval ezer hála. (Viszont vessetek meg, de nekem ízlik, csak épp nem az, aminek vettem, ugye :) De desszertnek finom, nem?)

    VálaszTörlés
  8. Orsi, szerintem is teljesen jó íze van az "újnak", kellemes fagyihoz, joghurtos tortához stb. :) Semmi baj az ízléseddel :D

    VálaszTörlés