2009. március 28., szombat

Átmeneti csend

A mai napom is a vendéglátás jegyében telt és azt gondolom, egy időre leteszem a lantot,. Enyhén szólva túlvállaltam magam, megérdemlem a pihenést. Nemrégiben osztálytalálkozót szerveztem, aztán múlt héten volt az első V.G.B.T., ráadásként ma Eszter lányunk kicsit megkésett szülinapi buliját is megtartottuk …


Íme az éhes siserehad, amint a tortájukra várnak :o))


Elfáradtam és úgy érezzük, több szempontból is hasznos lesz, ha tartunk egy kis böjtöt a férjemmel. A lányokról is gondoskodtam, rendeltem Nekik kaját jövőhétre, mi meg szépen, fokozatosan átállunk gyümölcs -, zöldséglevek, gyógyteák fogyasztására, hogy kitakarítsuk a bensőnket.


Kellemes főzőcskézést kívánok mindenkinek és hamarosan visszatérek! ;o)


4 megjegyzés:

  1. Visszavárunk, jó pihit! nem kis gyermeksereg vár a tortára ahogy a képet elnézem.

    VálaszTörlés
  2. Sok erőt és kellemes tisztulást a böjthöz!
    Addig mi táplálkozunk a régi receptjeidből és nagyon várjuk az újakat!

    VálaszTörlés
  3. Jó pihenést, tisztulást! Megérdemled!

    VálaszTörlés
  4. Fúú, hát akkor tényleg jól kiszervezted magad az elmúlt időben!:-) Jó böjtölgetést, "pihenést" (már amennyire lehet pihenni)! Nekem mondjuk a böjtös időszakaimban volt ált. a legintenzívebb a gasztroblogos, szakácskönyves-nézegetős korszakom.:-)))
    A csajsziknak honnan rendeltek?

    VálaszTörlés