2008. szeptember 3., szerda

Hahó ...

Hahó. Itt vagyok újra. És Veletek együtt bízom benne, hogy a közeljövőben nem lesz ilyen hosszú blog – szünet a hobbifőzőcskén, mert ( remélhetőleg ) nem csak Nektek hiányoztam, hanem az igazat megvallva, magamnak is. De hiába küzdöttem, kicsit sem volt kedvem sem főzni, sem írni, így hát hagytam, hogy pihenjen a fényképezőgép is, a fakanál is és én is.

( Nyugi, én is érzem a vicces vonalat, hisz csupán 2 – 3 hétről van szó, de én korábban nagyon is gyakran posztoltam, úgyhogy ha ahhoz viszonyítunk, akkor tényleg eltűntem … )

Szóval, összekapom magam és jövök, mert azért valamiket muszáj voltam főzni ( főleg a gyerkőcök végett ), úgyhogy akad egy – két kölcsönvett kajareceptem és fotóm.

1 megjegyzés:

  1. Már az volt az érzésem, hogy váltjuk egymást ezekkel a szünetekkel, de szerencsére nem :)

    VálaszTörlés