2008. szeptember 25., csütörtök

Citromos csicseris cukkinis egytál

Meg még folytathatnám a felsorolást, kell bele kelkáposzta, tofu és citromlé is. Az a hirtelen, wokban sütött fajta étel, amit nagyon kényelmes elkészíteni is. Olyan elegáns, ahogy a sorra előkészített hozzávalókat egy helyben állva szép, sorban dobálod bele a wokba, kevered – kavarod és már kész is vagy.


Ezt a variációt Heidinél láttam és már terveztem egy ideje, hogy megcsinálom, csak sajnos bejött közben a hideg idő. Márpedig ez a „stir fry” jobban illik egy kellemes, meleg nyár végi naphoz és nem egy hűvös, borongós, szürke, őszi estéhez … nah, mindegy, majd jövőre megismételjük.




Citromos csicseris cukkinis egytál


Legyen a kezed ügyében:

2 evőkanál olívaolaj

tengeri só

1 gyöngyhagyma

1 csicseriborsó konzerv lecsöpögtetve

1 csomag natúr tofu ( = 30 dkg )

1 csésze felkockázott kelkáposzta

2 kisebb cukkini

½ biocitrom leve és héja

bors, szójaszósz


Így használd a hozzávalókat:

Elő a wokkal, mehet bele az olaj, aztán a felszeletelt hagyma, 1 – 2 perc múlva a cukkinihasábok, a tofu, a csicseri és végül a káposzta. Legalábbis nekem így volt logikus, Heidi kicsit másként csinálta :o) A végén rádobtam a citrom héját ( csakis a sárga részt ), rácsavartam a levét, borsoztam, meglocsoltam egy picike szójaszósszal és tálaltam.


A gyerekek nem voltak elájulva tőle, valahogy nekünk sem egészen passzolt a mixbe a csicseri, egyébként meg finom volt :o))


Forrás: 101 cookbooks


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése